Pentru ca stim cat de important este serviciul de curierat, am ales sa colaboram cu unele dintre cele mai renumite companii de curierat:
Pentru a verifica statusul coletului tau expediat prin Fan Courier, poti suna la nr 021 9336 (apel normal, fara suprataxa) sau sa urmaresti traseul aici: www.fancourier.ro

Cum poti lua legatura cu Cargus? Suna la nr 021 9282 sau verifica statusul coletului tau aici: https://cargus.ro/find-shipment-romanian/
In casuta urmarire colet, introdu nr de AWB primit in email-ul de confirmare expediere comanda.
Stiai ca poti plati cu cardul direct la curierul Cargus? Descarca aplicatia Cargus Mobile App si verifica cu usurinta traseul coletului tau. Ai foarte multe avantaje direct in aplicatie.
Intra in contact cu un operator Sameday la nr 021 – 637.06.60 sau urmareste traseul coletului tau aici: sameday.ro
Profita de avantajele livrarii in Locker si selecteaza de la metoda de livrare Locker-ul cel mai apropiat de tine.
Beneficiaza de RETUR GRATUIT in Locker Sameday.
Tarife:
- Fan Courier, Sameday Curier si Cargus oriunde in tara (inclusiv sate si comune)
- Livrare in 1-5 zile. Comanda ta pleaca din depozitul nostru in maxim 3 zile (exceptie fac perioadele aglomerate, sarbatorile legale in care termenul de livrare poate fi mai mare). Daca ai o urgenta, ne poti contacta la nr 0720011697 sau sa ne trimiti un email la contact@superbebeshop.ro Iti promitem ca vom face tot posibilul sa expediem comanda in cel mai scurt timp.
- Grila de calcul in functie de valoarea comenzii
0 lei - 299 lei: 13.9 lei pentru livrare la domiciliu sau 12.9 lei ridicare personala din locker Sameday sau FanBox
299 lei - sau peste: 0 lei( Livrare gratuita)
Produsele pot fi returnate si sa primesc banii inapoi? Care sunt pasii de urmat?
* In cazul in care produsele primite nu corespund asteptarilor tale sau marimea nu este potrivita si nu doresti sa o schimbi, iti returnam banii. Returul produselor trebuie facut in maxim 30 de zile de la comanda initiala si este important ca acestea sa nu fie purtate si sa le ambalezi corespunzator astfel incat sa ajunga la noi in siguranta.
Excepție de la retur
Nu se pot returna următoarele categorii de produse:
- produse fabricate, confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator (hainute personalizate, trusouri brodate cu numele / data si textul clientului)
- produse care au fost expres adaptate/confecționate la cererea expresă a consumatorului
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate/purtate de consumator (ex: produse de igienă desigilate, articole vestimentare, lenjerii intime, accesorii intime sau orice produs pentru mămici/copii care intră în contact cu organismul uman sub orice formă, produse de hrănire, etc)
⭐ Acceseaza formularul de retur aici: www.superbebeshop.ro/order_lookup
⭐ Pentru a incepe procesul de returnare te rugam sa introduci adresa de email sau numarul de telefon si ID-ul de comanda. Nu stii numarul de comanda? Il regasesti in contul tau, in dreptul comenzii, in email-ul de confirmare comanda sau ni-l poti solicita noua printr-un sms la nr 0720011697 care sa cuprinda urmatoarele informatii: Numele pe care l-ai folosit la inregistrarea comenzii si mentiunea "ID comanda". Vom reveni catre tine in cel mai scurt timp (L-V 10-17)
Termenul in care poti accesa formularul de retur este de 30 de zile de la expedierea comenzii.
⭐ Selecteaza articolele pe care doresti sa le returnezi din comanda ta. Poti returna comanda integral sau partial.
⭐ Poti selecta optiunea prin care ne soliciti noua sa facem comanda la curier pentru tine. In acest caz te vom contacta pentru a stabili ziua in care curierul poate sosi sa ridice produsele. Costul de transport este de 12.9 lei pe care ii vom retine din contravaloarea produselor returnate.
⭐ In cadrul formularului de retur poti opta pentru retur in Locker Sameday (retur gratuit). Selecteaza lockerul unde doresti sa depui produsele si dupa inregistrarea cererii, vei primi pe email codul PIN si QR.
⭐ Daca doresti sa returnezi comanda pe cont propriu, returul se va face la adresa: SC Alda Clean Service SRL, Str. Ramasagului nr 1, sector 4, Bucuresti. tel. 0720011697, taxele de curierat fiind platite exclusiv de catre expeditor curierului. Coletele cu plata transportului la destinatar nu vor fi receptionate. Nu se accepta retururi pin Posta Romana.
⭐ Completeaza contul bancar in care vom face viramentul in maxim 14 zile lucratoare de la primirea returului.
🦋 Te rugam ca produsele returnate sa fie in ambalajele originale, cu etichetele primite si nepurtate. In cazul in care la receptionarea returului se constata urme de purtare, ne rezervam dreptul de a nu restitui contravaloarea produsului sau de a retine un procent din valoarea acestuia. Produsele returnate care nu indeplinesc conditiile de retur, vor fi pozate la receptia in depozit si transmise clientului. Mai multe detalii referitoare la diminuarea valorii produsului le regasesti in pagina Termeni si conditii
Care sunt pasii de urmat in cazul in care doresc sa fac un schimb de produs, marime / model?
⭐ Daca doresti inlocuirea produsului cu o alta marime sau un alt model, urmeaza pasii pentru retur, mentionati mai sus.
⭐ Dupa ce ai generat returul pentru produsele pe care doresti sa le schimbi, plaseaza o noua comanda cu marimile dorite. Poti opta pentru a schimba marimea, modelul si poti adauga suplimentar produse in comanda.
⭐ Transportul este GRATUIT pentru noua comanda, selecteaza la metoda de plata: "Aceasta comanda este cu schimb de produse" 0 lei
⭐ Noua comanda se poate achita online, ramburs sau prin transfer bancar in functie de optiunea ta.
⭐ Contravaloarea produselor returnate la comenzile de schimb se va face in maxim 14 zile de la primirea returului.
NOTA: In cazul in care am trimis un produs care nu corespunde cu ceea ce ai vazut in cadrul magazinului si de comun acord stabilim ca este vina noastra, ne asumam si vom oferi transport gratuit tur-retur
Vizioneaza filmuletul de mai jos unde iti explicam pas cu pas cum sa alegi marimea corecta, cum sa faci un retur sau un schimb de produse.