Intrebari despre produse si comenzi


Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, SuperBebeShop (superbebeshop.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa folositi formularul de contact din pagina Contacteaza-ne, specificand in sectiunea Mesaj, datele necesare facturarii.


Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

 

Produsele pot fi returnate si sa primesc banii inapoi?

Bineineteles!!! In cazul in care produsele primite nu corespund asteptarilor dumneavoastra sau marimea nu este potrivita, va returnam banii. Returul produselor trebuie facut in maxim 30 de zile de la comanda initiala iar produsele returnate trebuie sa aiba eticheta si sa nu fie folosite. Costul transportului tur - retur va fi achitat de catre client (exceptie facand cazurile in care de comun acord se convine altfel sau este vina exclusiva a vanzatorului prin trimiterea unor produse cu defect de fabricatie).

 Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.